سنگ فیروزه | سنگ عقیق | سنگ زمرد | سنگ یاقوت

جدید ترین مطالب درباره سنگ فیروزه ، سنگ یاقوت ، سنگ یاقوت کبود ، سنگ یاقوت زرد ، سنگ عقیق ، سنگ زمرد و دیگر سنگ ها

سنگ فیروزه | سنگ عقیق | سنگ زمرد | سنگ یاقوت

جدید ترین مطالب درباره سنگ فیروزه ، سنگ یاقوت ، سنگ یاقوت کبود ، سنگ یاقوت زرد ، سنگ عقیق ، سنگ زمرد و دیگر سنگ ها

خرید نگین عقیق شجر انگشتر نقره مردانه دست ساز سنگ عقیق شجر

برای خرید نگین انگشتر به سایت معتبر زرسی مراجعه کنید

طبقه بندی موضوعی

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

نحوه نگهداری صحیح انگشتر فیروزه مردانه

 

تمام زیورآلات فارغ از جنس و کیفیت آنها نیاز به مراقب اصولی دارند. برای مراقبت از انگشتر فیروزه مردانه خود بهتر است تا نکات مربوط به هر یک را مطالعه فرمایید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۸ ، ۲۱:۰۳
ruby ring


قیمت انگشتر و سنگ فیروزه

قدیمی ترین معدن فعال سنگ فیروزه در دنیا، در ۵۳ کیلومتری شهر نیشابور قرار دارد. از این معدن هر ساله حدود ۱۹ تن فیروزه مرغوب استخراج می شود و قدمت این معدن به 5 هزار سال می رسد. به تازگی دومین معدن فیروزه شهر نیشابور در ۷ کیلومتری معدن قدیمی کشف شده است. ارزش معدن جدید از جهت میزان سنگ  فیروزه، مشابه معدن قبلی بیان شده است که ذخیره ۹ هزار تنی را دارد. از هر تن سنگ استخراج شده از این معدن، ۸ تا ۱۰ کیلوگرم فیروزه تزئینی به دست می آید.از این سنگ ها انگشتر فیروزه می سازند و قیمت انگشتر فیروزه می تواند از هر رنجی متفاوت باشد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۸ ، ۰۳:۴۹
ruby ring

بهترین انگشتر فیروزه را باید در کجا پیدا کرد؟

بهترین نوع از انگشترهای قدیمی فیروزه را در مشهد میتوان یافت سنگ های قدیمی که قدمت بعضی از آنها ۵۵۰۰ سال قبل برمیگردد .خراسان به عنوان قطب انگشتر فیروزه در جهان شناخته می شود و همه ساله بسیاری از مردم از اقصا نقط ایران و جهان به ایران می آیند و از سوغاتی مشهد که یکی از آنها انگشتر فیروزه است بهره مند می شوند.

فیروزه تراشی و عقیق تراشی در استان خراسان رضوی از اهمیت و جایگاه والایی برخوردار بوده و زینت‌آلات ساخته شده با نگین این سنگ‌ها امروزه در زمره سوغاتی است که زایرین و مسافران شهر مشهد به تیمن و تبرک انگشتر فیروزه را به شهرهای خود می‌برند. کهن‌ترین سنگ و انگشتر فیروزه در یک کاوش باستان‌شناسی در نیشابور کشف گردید که قدمت آن ۵۵۰۰ سال قبل برآورد گردید. این امر نشان می‌دهد سنگ فیروزه و انگشتر فیروزه هزاران سال پیش مورد استفاده جوامع قدیم بوده است. محصولات و انگشتر فیروزه بر طبق کیفیت و رنگ نام‌های مختلفی دارد که مرغوب‌ترین آن‌ها دارای رنگ آبی روشن است. از این سنگ انواع گردنبند فیروزه ، انگشتر فیروزه و… ساخته و به بازار عرضه می‌شود. قدمت تراش روی عقیق نیز به سه هزار سال پیش می‌رسد که پس از برش سنگ آن را تراش داده و سپس جلا می‌دهند. انواع عقیق عبارتند از ایرانی، عینی و هندی.

 

شما هموطنان عزیز می توانید برای اطلاع کامل از خواص فیروزه به سایت زرسی ، بزرگترین و برترین ویترین آنلاین طلا و جواهر مراجعه فرمایید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۹۸ ، ۱۶:۳۳
ruby ring

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۹۸ ، ۲۰:۰۹
ruby ring

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۹۸ ، ۲۰:۰۹
ruby ring