سنگ فیروزه | سنگ عقیق | سنگ زمرد | سنگ یاقوت

جدید ترین مطالب درباره سنگ فیروزه ، سنگ یاقوت ، سنگ یاقوت کبود ، سنگ یاقوت زرد ، سنگ عقیق ، سنگ زمرد و دیگر سنگ ها

سنگ فیروزه | سنگ عقیق | سنگ زمرد | سنگ یاقوت

جدید ترین مطالب درباره سنگ فیروزه ، سنگ یاقوت ، سنگ یاقوت کبود ، سنگ یاقوت زرد ، سنگ عقیق ، سنگ زمرد و دیگر سنگ ها

خرید نگین عقیق شجر انگشتر نقره مردانه دست ساز سنگ عقیق شجر

برای خرید نگین انگشتر به سایت معتبر زرسی مراجعه کنید

طبقه بندی موضوعی

خواص استفاده از انگشتر مردانه فیروزه

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸، ۰۵:۵۱ ب.ظ

انگشتر فیروزه

خواص انگشتر مردانه فیروزه بر جسم

درمان مشکلات مفاصل:

از خواص انگشتر فیروزه این است که فرایند التیام را تسریع می نماید و در آسیب هایی مانند پارگی رباط ها و تاندون ها و درد مفاصل، موجب زیاد شدن جریان خونی در بافت های عضلانی می گردد.

 

ضد ویروس و باکتری:

از دیگر خواص انگشتر مردانه فیروزه این است که در درمان برخی از نواحی بدن که تحت هجوم میکروب ها و باکتری ها می باشند موثر است. همچنین پاک کننده ی نواحی آلوده ای که در بخش های بدن وجود دارد نیز می باشد.

خواص سنگ فیروزه : شگفت‌انگیزترین خواص انگشتر فیروزه

 سلامت قلب:

از خواص اعجاب انگیز انگشتر مردانه فیروزه تأثیر آن در بهبود عملکرد و سلامت قلب می باشد. همچنین به بهبود گلو درد، التهابات ریوی و بیماری های دستگاه تنفسی کمک می نماید.

 تقویت چشم:

نگاه کردن به این گوهر سبب تقویت سیستم بینایی و سلامت چشم می‌گردد و استفاده از سرمه آن و همینطور گذاشتن آن بر روی چشم ها برای تقویت چشم و درمان بیماری های چشمی بسیار تاثیر گزار می باشد. از خواص انگشتر مردانه فیروزه در طب سنتی این است که از سرمه این سنگ برای درمان کسانی استفاده می شود که دچار دید کم در شب یا شب کوری می باشند.

 درمان کبد:

اگرچه از نظر علمی اثبات نشده است اما افرادی بر این باورند امواج مغناطیسی ساطع شونده از این سنگ نارسایی های کبد را بهبود می بخشد.

 انگشتر فیروزه

خواص سنگ فیروزه در بهبود گردش خون:

وجود خواص منحصر به فردی همانند درخشندگی، آرام بخش بودن و ساطع شدن امواج مثبتی از این گوهر سبب بهبود عملکرد جریان خون در بدن می شود.

 

درمان آناروکسی:

آناروکسی نوعی بیماری می باشد که به سبب گرسنگی و کمبود ویتامین در افراد ایجاد می‌گردد که خواص سنگ فیروزه در درمان بیماری هایی از این دست مؤثر می‌باشد.

 

خواص سنگ فیروزه : شگفت‌انگیزترین خواص انگشتر فیروزه خواص انگشتر فیروزه در درمان بیماری های عصبی:

امواج ساطع شده و خواص معنوی که در این سنگ وجود دارد سبب آن شده که این سنگ جزو درمان درد های عصبی همانند سردرد های طولانی، سینوزیت، میگرن و … قرار گیرد.

 خواص سنگ فیروزه : شگفت‌انگیزترین خواص انگشتر فیروزه برخی از خواص ماورایی

یکی از خواص سنگ فیروزه خاصیت دفعش می باشد و هنگامی که بر روی بخشی از بدن که دچار بیماری می باشد قرار داده شود، بیماری را به درون خود می کشد و از بدن خارج می کند.

از خواص سنگ فیروزه که هم در انشگتر فیروزه و هم در گردنبند فیروزه به کار می رود این است که این سنگ با تغییر رنگ خود، خبر از سلامت بدن و نور اطراف بدن شخص می دهد.

عده ای بر این باورند در هنگامی که ماه کامل می شود با نگاه کردن به ماه و سپس نگاه کردن به این گوهر، در زندگی برکت و رونق اتفاق میوفتد.

در زمان های گذشته در فلات ایران بر این باور بودند که این نگین افراد را در مقابل شور چشمی افرادی دیگر مراقبت می کند به این دلیل به طور معمول در سر در خانه ها، مغازه ها و … آن را آویزان میکردند.

از خواص انگشتر فیروزه می توان به خواص معنوی فراوان آن از جمله مراقبت از انسان ها در انجام جمله فعالیت های ریسک دار و خطرناک اشاره نمود.*افرادی بر این باورند که این نگیم نماد قدرت و ایمان می باشد که در پاک‌سازی ذهن و روح مؤثر و مفید می باشد.

از دیگر خواص سنگ فیروزه این می باشد که نماد بخشندگی، خلوص و مهر و لطافت می باشد، دوستی را حفظ و در گذر زمان، دشمنی را به دوستی و مهر تبدیل می کند.

 

خواص سنگ فیروزه : شگفت‌انگیزترین خواص انگشتر فیروزه

این نگین به توان شخص برای تفکر عمیق و تمرکز حواس قدرت می بخشد. قرار دادن این سنگ بر روی چاکرای چشم سوم «وسط پیشانی» سبب بالا رفتن سطح ادراک و هوش و قدرت تمرکز در اشخاص می گردد. بطور کلی این سنگ موثر در افزایش احساسات مثبتی مثل محبت، عشق و علاقه به علم و هنر می گردد.

از خواص انگشتر فیروزه افزایش رزق و روزی و رونق کسب و کار می باشد و سبب موفقیت و پیروزی در کارها می شود.

 

خواص سنگ فیروزه : شگفت‌انگیزترین خواص انگشتر فیروزه خواص انگشتر فیروزه بر روح

خواص سنگ فیروزه برای زنان بادار:

از خواص انگشتر فیروزه برای زنان باردار ایجاد حفاظت و آرام بخشی برای آنان می باشد.

 افزایش سعه صدر:

امواج این سنگ خاصیت آرام بخشی دارند همچنین سبب تقویت امواج مثبت درونی افراد می گردد و علاوه بر سلامت روح و روان منجر به افزایش صبر و سعه صدر نیز می‌گردد.

 هماهنگی زندگی زناشویی:

از خواص سنگ فیروزه موجب نزدیک شدن قلب ها و بهبود روابط عاطفی و روحی بین زن و شوهر می شود و حس وفاداری را در طرفین تقویت می کند.

 درمان افسردگی:

این نگین سبب انتقال نیروهای خاصی به بدن فرد شده و آن را از حالت یکنواختی در زندگی خارج کرده و شادی بخش و نشاط آور می‌باشد بدین جهت در کاهش افسردگی افراد مفید می‌دانند.

 خواص سنگ فیروزه : شگفت‌انگیزترین خواص انگشتر فیروزه

 انگشتر فیروزه

تقویت اعتماد به نفس:

وجود نیروهای منحصر به فرد و مغناطیسی در این گوهر موجب هوشیار شدن و فعال گردیدن نیروهای درونی فرد شده و حس اعتماد به نفس را در انسان قوت می بخشد.

 

دفع کابوس های شبانه:

از خواص انگشتر مردانه فیروزه این است که اشخاص را در برابر خواب های پریشان و کابوس های کسل کننده حفظ می کند و به طور کلی امواج منفی و مضر را از ما دور می سازد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی