سنگ فیروزه | سنگ عقیق | سنگ زمرد | سنگ یاقوت

جدید ترین مطالب درباره سنگ فیروزه ، سنگ یاقوت ، سنگ یاقوت کبود ، سنگ یاقوت زرد ، سنگ عقیق ، سنگ زمرد و دیگر سنگ ها

سنگ فیروزه | سنگ عقیق | سنگ زمرد | سنگ یاقوت

جدید ترین مطالب درباره سنگ فیروزه ، سنگ یاقوت ، سنگ یاقوت کبود ، سنگ یاقوت زرد ، سنگ عقیق ، سنگ زمرد و دیگر سنگ ها

خرید نگین عقیق شجر انگشتر نقره مردانه دست ساز سنگ عقیق شجر

برای خرید نگین انگشتر به سایت معتبر زرسی مراجعه کنید

طبقه بندی موضوعی

خواص درمانی انگشتر توپاز

يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۱۰ ق.ظ

انگشتر توپاز

 خواص و فواید انگشتر توپاز

 اگر می خواهید آنطور که افسانه ها می گویند سحر و جادو را باطل کنید و همزمان بیناییتان را تقویت کنید، از انگشتر توپاز استفاده کنید. یونانیان باستان معتقد بودند این سنگ قدرت را افزایش می دهد و باعث می شود دارنده اش در مواقع اضطراری نامرئی شود. همچنین در مجاورت غذا یا نوشیدنی زهرآلود تغییر رنگ می دهد. قدرت درمانی مرموزش با به بدر رفتن و افول ماه تغییر می کند.

مشهورترین قطعه بزرگ سنگ جواهر با 1.640 قیراط به نام "براگانزا" است که در قرن هفدهم روی تاج پادشاه پرتغال قرار گرفت؛ در ابتدا تصور می شد که الماس است اما بعدها مشخص شد که یک توپاز بیرنگ است.

    انگشتر توپاز دارای سنگ سختی است که مانند الماس تنها با یک ضربه شدید دو نیم می شود و در نتیجه باید از ضربات شدید محافظت شود.

    انگشتر توپاز رنگهای متفاوتی دارد که توپاز زرد طلایی پررنگ و صورتی با ارزشترین انگشتر توپاز هستند، آبی و سبز نیز محبوب هستند. انگشتر توپاز صورتی طبیعی کمیاب است و بیشتر صورتیهای موجود از گرما دادن رنگ زرد پررنگ آن به دست آمده اند. بیشتر انگشتر توپاز بیرنگ با تابش اشعه و گرما دادن، به رنگ آبی در می آیند که بسیار شبیه آکوامارین است و تشخیص آن با چشم غیر مسلح قابل ممکن نیست.

    توپاز قهوه ای، زرد، نارنجی، شرابی، قرمز و صورتی در برزیل و سریلانکا یافت می شوند. انگشتر توپاز صورتی در پاکستان و روسیه استخراج می شود.

    انگشتر توپاز بیرنگ که طی فرایندی به آبی تبدیل می شود در برزیل، سریلانکا، نیجریه و چین یافت می شود.

    انگشتر توپاز پتانسیلهای معنوی را تقویت کرده، هوش و خلاقیت را افزایش داده و فرد را دارای نوعی از هوش می کند که به ثروت بیانجامد.

    سنگ "عشق و موفقیت واقعی در همه اقدامات" است و برای درک شفقت، مهربانی و همدلی استفاده می شود. دل کسانی که راه دلشان را بسته اند گشوده و همزمان این دلهای گشوده را از درد محافظت می کند.

    انگشتر توپاز آبی: با ارتعاشات شاد، آرام و تسکین دهنده اش به متعادل کردن عواطف کمک می کند، خلاقیت، خودبیانگری و درک روان بینی را افزایش می دهد.

    توپاز شفاف: ارتباط با گونه های غیر انسانی را فراهم می کند.

    انگشتر توپاز زرد/طلایی: که خورشید بر آن مسلط است، فراوانی به ارمغان آورده، برنامه ریزی عملی و معقول و صحیح را پرورش می دهد.

    انگشتر توپاز سبز: به فرد کمک می کند تا افکار انتقام جویانه را از خود دور کند.

    توپاز شرابی: در جستجو و حفظ دانش به دانش آموزان و پژوهشگران کمک میکند. ذهن برتر را فعال می کند و هاله را با آگاهی برتر شارژ می کند.

    انگشتر توپاز قهوه ای یا قهوه ای مایل به قرمز: عقل سلیم و قوه تشخیص را تقویت کرده و به فرد کمک می کند تا تردید و بخصوص عدم اعتماد بنفس را کنار بگذارد. به ویژه برای کسانی مفید است که به کائنات اعتماد نمی کنند.

    انگشتر توپاز صورتی: درستی، صداقت و گشاده رویی را تقویت می کند.

    انگشتر توپاز سفید: ذهن را برای تمرکز فکری بهتر آماده می کند، تأثیری شبیه کهربا دارد اما قدرتش کمتر از کهربا است.

انگشتر توپاز

    انگشتر توپاز مانند کوارتز سنگ قدرتمندی است، آرام بخش است و احساسات را متعادل می کند، تنش را آزاد کرده و شادی می آورد. متابولیسم و گوارش را تحریک کرده، گیرنده های چشایی زبان را تقویت و خونریزی را متوقف می کند. 

    به درمان نقرس، اختلالات جریان خون، خونریزی، ترمیم بافت، سل، پیری، سیستم غدد درون ریز کمک می کند.

    انگشتر توپاز آبی خلاقیت هنری را افزایش داده، غده تیروئید را تقویت کرده، سوخت و ساز را بالا می برد و برای کاهش وزن مفید است.

    انگشتر توپاز زرد بداخلاقی را خنثی کرده و کج خلقی ناشی از بی خوابی را آرام می کند، این رنگ بدن را سم زدایی کرده و به ترمیم بافت کمک می کند.

    انگشتر توپاز فرد را بخصوص در برابر حسادت، توطئه، بیماری، جراحت، مرگ ناگهانی، جادوگری و جنون محافظت می کند. اگر در کنار طلا و در دست چپ قرار گیرد، تأثیر بیشتری دارد.

    وقتی همراه فرد باشد، افسردگی، ترس، خشم، طمع، جنون و همه احساسات مخرب را رها می سازد.

        اگر در خانه قرار داده شود خانه را از آتش و سانحه در امان می دارد. وقتی زیر بالش قرار داده شود یا هنگام خواب همراه فرد باشد از کابوس و راه رفتن در خواب جلوگیری می کند.

    انگشتر توپاز زرد سنگ تولد سنتی ماه نوامبر، توپاز آبی، دسامبر و در قدیم بیشتر فرهنگها آنرا سنگ ماه نوامبر می دانستند.

    انگشتر توپاز طلایی روی چاکرای دوم یا خاجی مؤثر است در حالیکه توپاز سفید روی همه چاکراها و توپاز آبی روی چاکرای پنجم یا گلو مؤثر است.

 

شما هموطنان عزیز می توانید برای مشاهده و خرید انگشتر مردانه خاص به سایت زرسی مراجعه فرمایید.

نظرات  (۱)

۰۱ مرداد ۹۹ ، ۱۸:۵۴ رویا کریمی

سلام
خواستم بدونم چطوری باید انگشتر رو بزرگ کرد؟
ممنون میشم جواب بدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی