سنگ فیروزه | سنگ عقیق | سنگ زمرد | سنگ یاقوت

جدید ترین مطالب درباره سنگ فیروزه ، سنگ یاقوت ، سنگ یاقوت کبود ، سنگ یاقوت زرد ، سنگ عقیق ، سنگ زمرد و دیگر سنگ ها

سنگ فیروزه | سنگ عقیق | سنگ زمرد | سنگ یاقوت

جدید ترین مطالب درباره سنگ فیروزه ، سنگ یاقوت ، سنگ یاقوت کبود ، سنگ یاقوت زرد ، سنگ عقیق ، سنگ زمرد و دیگر سنگ ها

خرید نگین عقیق شجر انگشتر نقره مردانه دست ساز سنگ عقیق شجر

برای خرید نگین انگشتر به سایت معتبر زرسی مراجعه کنید

طبقه بندی موضوعی

اطلاعاتی درباره خرید انگشتر مردانه

دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۲۴ ق.ظ

انگشتر

نکاتی برای خرید انگشتر مردانه

استفاده از جواهرات و زیورآلات به ویژه خرید انگشتر مردانه

از گذشته‌های دور موردتوجه تمامی افراد بوده است. در گذشته مردم به جای مبادله کالا با کالا در قبال خرید مایحتاج روزمره‌شان می‌توانستند به یکدیگر طلا و نقره بپردازند تا آنکه اشراف به این فکر افتادند که از این فلزات، زیورآلاتی بسازند تا با استفاده از آن کمی از دیگران متمایز و بالاتر دیده شوند.

 

امروزه سبک‌های متنوعی در دنیای مد وارد گردیده و هر فرد در هر سن و سالی از سبک خاصی پیروی می‌کند. این روزها خانم‌ها و بخصوص جوانان را می‌بینیم که تابع سبکی از پوشش سنتی ایرانی هستند و گاهی تلفیقی از هنر سنتی ایرانی و اسلامی و یا نمادهای فرهنگی را در طراحی لباس‌ها و زیورآلات خاص بکار می‌گیرند و در این امر موفق هم هستند. در کنار این سبک تلفیقی و سنتی جواهرات و خرید انگشتر مردانه

با طرح های مدرن و خاص نیز مورد توجه افراد قرار می گیرد.

 

خرید انگشتر مردانه

برخی آقایان استفاده کردن از یک انگشتر به رنگ نقره‌ای و برخی دیگر به رنگ طلایی را ترجیح می‌دهند. هر کدام از این رنگ‌ها می‌تواند با توجه به طرحشان برای مجالس رسمی یا استفاده روزمره قابل استفاده باشد.

 

انگشتر جزو زیورآلاتی است که به دستانتان زیبایی خاصی می‌بخشد. زرق و برق و نگین‌ها که معمولا روی این زیور تعبیه می شود تا فلز گران بها را در کنار سنگ قیمتی تبدیل به یک جواهر لوکس و جذاب در دستان افراد کند. قرارگیری سنگ‌ها در کنار هم می‌تواند تاثیر فوق‌العاده‌ای بر دید اطرافیانتان و همینطور بالانس انرژی در بدن شما به‌وجود آورد.

خصوصیات انگشتر خوب

تناسب میان دست و انگشتر نکته بسیار مهمی در انتخاب انگشتر است اگر دستان ظریفی دارید بهتراست از انگشتر ظریف و باریک استفاده کنید و در یک دست درشت هم انگشتر درشت و سنگین جلوه ای زیبا و شکوهمند خواهد داشت. پس همیشه برای خرید انگشتر مردانه

تناسب میان این دو را در نظر داشته باشید.

 

خرید انگشتر مردانه برای استفاده روزانه

حتما راحتی دست و انگشتان خود را موقع استفاده از انگشتر در نظر بگیرید. استفاده از برخی طرح های خاص مثل انگشتر های حجمی برای انجام کار های روزانه مناسب نیست.

 

دقت داشته باشید انگشتری که قرار است تمام طول روز در دستتان باشد در مرض برخورد با سایر اجسام و اشیا خواهد بود. مخصوصا در مورد آقایان، پس بهتر است رکاب آن از یک جنس مقاوم تر مثل نقره ۹۲۵ باشد، فلز نقره مقاومت بالاتری دارد بعلاوه در صورت آسیب جدی تعمیر آن آسان تر و کم هزینه تر خواهد بود. در مورد سنگ و نگین انگشتر همینطور بهتر است بعد از خرید انگشتر مردانه از سنگ های مقاوم تر استفاده کنید.

 

البته هنگام خرید انگشتر مردانه، نوع و شکل انگشتری که انتخاب می کنید، بر حسب رغبت و سلیقه ی شما تعیین می شود؛ اما خرید انگشتر مردانه برای استفاده ی روزانه باید کاربردی بوده و تمام آنچه که در بالا ذکر کردیم داشته باشد.

 

انگشتر مخصوص مناسبات و مجالس می تواند دارای سنگهای قیمتی باشد؛ هرچند که خاتم کاری با سنگهای قیمتی منحصر به جواهرات مجلسی نمی شود، شما هنوز هم می توانید انگشتری برای استفاده ی روزانه تان انتخاب کنید که دانه های الماس به آن زینت بخشیده اند!

نکاتی که باید هنگام خرید انگشتر مد نظر داشته باشید

 

انگشتر

رکاب انگشتر

طول انگشتر را در نظر بگیرید قرار نیست تمام انگشت خود را با انگشتر بپوشانید، همانطور که بعد از خرید انگشتر مردانه  اندازه ی دست برای انتخاب یک انگشتر مهم است، طول انگشتان نیز به همین اندازه مهم و قابل توجه هستند؛ انگشتر به منظور پوشاندن کل بند انگشت طراحی نشده است. باید انگشتری انتخاب کنید که مفصل انگشت در آن آزاد باشد و به راحتی بتواند حرکت کند.

 

سایز مناسب

از خرید انگشتر مردانه خیلی تنگ و گشاد بپرهیزید انگشتر هم اندازه دست خود انتخاب کنید، زیرا به مرور زمان روی فرم انگشتتان تاثیر بدی می گذارد. لازم است سایز کاملا مناسب خود را انتخاب کنید.

 

رنگ، بسیار مهم است

کدام را ترجیح می دهید؟ طلایی، رز گلد، نقره ای، سفید، یا انگشتر هایی که تماما از سنگ یا چوب ساخته شده اند. رنگی که دوست دارید را انتخاب کنید زیرا این شما هستید که باید در هنگام نگاه کردن دست خود از زیبایی ان لذت ببرید

 

انگشتر مخصوص مناسبت ها و مراسم خاص

انگشتر مخصوص مناسبات و مجالس می تواند دارای سنگهای قیمتی خاص، خاتم کاری، قلم زنی، سیاه قلم باشد؛ هرچند که خاتم کاری با سنگهای قیمتی منحصر به جواهرات مجلسی نمی شود. برای مجالس می توان از انگشتر های روکش شده که جلا و درخشش مخصوص خود را دارند استفاده کرد.

 

شما هموطنان عزیز می توانید برای اطلاع از چگونگی اندازه گیری سایز انگشت، به سایت زرسی مراجعه فرمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی